maandag 27 juli, - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Fam de Boer - WaarBenJij.nu maandag 27 juli, - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Fam de Boer - WaarBenJij.nu

maandag 27 juli,

Blijf op de hoogte en volg Fam

28 Juli 2015 | Verenigde Staten, Phoenix

Lekker een keer uitgeslapen tot 9.15 uur. Alleen die arme Rick moest vroeg opstaan vandaag want zijn eerste schooldag na de vakantie begon vandaag.
Om 14.00 uur is hij uit en gaan ze naar de shooting range waar ze met allerlei wapens mogen gaan schieten.
Eric blijft thuis want is nog steeds ziek, en ik duik wederom ff het zwembad in . Marc, Lianne en ik zijn tussendoor nog ff de Mall ingegaan om te kijken voor schoenen voor Marc.
Uiteindelijk heeft Marc geen schoenen, maar wel een t shirt en Lianne en ik ook een paar shirts..
Oh ja, het ontbijt was weer een toppertje vandaag! We worden verwend met roerei, hash browns, bacon enzelfs croissantjes!!!
Ik ga ff een duik nemen, ik smelt hier bijna an de stoel vast! ;-) ,doeiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Phoenix

Fam

Actief sinds 18 Juli 2015
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 1459

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 11 December 2015

USA 2015

Landen bezocht: