zondag 26 juli - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Fam de Boer - WaarBenJij.nu zondag 26 juli - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Fam de Boer - WaarBenJij.nu

zondag 26 juli

Blijf op de hoogte en volg Fam

28 Juli 2015 | Verenigde Staten, Phoenix

We begonnen de dag met een heerlijk ontbijt ! Frances had roerei,hash browns,bacon en toast gemaakt. Wat wil een mens nog meer 's ochtends? ;-)
De kinderen zijn met Eric en Marc naar een golfbaan vertrokken om daar te leren golfen, dat was gratis , had Eric via zijn werk geregeld.
Frances en ik zijn thuisgebleven, zij op de loungebank met een boekie en ik in de pool met een boekie. Lekker relaxed.
Toen iedereen tegen de middag weer terug was hebben we wat gegeten en zijn we naar de kartbaan gereden waar de kids een paar ronden hebben kunnen scheuren :-) . Was leuk!
Na hetkarten hebben we Angel opgehaald en meteen et appartement bekeken waar Laura en Angel wonen. Ze wonen ergmooi!
'S avonds zijnwe met z'n allen uit gaan eten bij Famous Dave's.
Was errug lekker!!! Family feast, twee grote schalen vlees met maiskolven,coleslaw en cupcakes (! :-) ). Thuisgekomen wilde Steef wel eens de habanero pepper challenge gaan doen.
Dat zijn superhete pepers.....neef Marc had ze ook geprobeerd een tijdje geleden en dat was een hilarisch filmpje geworden,
Nou, een halve gallon melk en een kotsemmertje bij de hand, daar gaat ie dan.....(filmpje volgt via jullie app) in t begin zei hij....mmmmmgaat wel, maar daar kwam ie gauw op terug hahaha!
Thuis drinkt ie nooit melk,maar nu heeft ie een paarhele groteglazen achter elkaar opgedronken! Je moesterbij zijn, filmpje says it all.... ;-)