hiking trip - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Fam de Boer - WaarBenJij.nu hiking trip - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Fam de Boer - WaarBenJij.nu

hiking trip

Blijf op de hoogte en volg Fam

26 Juli 2015 | Nederland, Eindhoven

Vandaag om 6 uur opgestaan en van Frances een lekker ontbijtje gekregen Lianne heeft haar enkel nog ff ingetaped voor extra stevigheid. We vertrekken om 7 uur. We gaan hiken in Tonto national park.
Dat is ongeveer 2 uurtjes rijden van hier, beter om dat vroeg te doen ivm de hitte, het wordt vandaag weer 43 graden.
Eric,Marc,Stefan,Rick en Marc gaan in onze auto en Frances, Lianne en ik in hun auto. Laura kan helaas niet mee, die moest werken.
Bij Tonto aangekomen kiezen we de korte trail van ongeveer 2 uur. Was erg mooi en ook heel leuk om te doen. Wel goed uitkijken waar je je voeten neerzet! Er was ook een doodeng stuk! Je moest over een smalle richel llangs een rotswand lopen,die ook nog een beetje glad was, sommigen onder ons hadden nogal hartkloppingen en met t zweet in de naad hebben we het gered! Pffff,,never again!!! Wel een leuke ervaring, dat dan weer wel :-)
In t parkje nog gepicknickt met meloen en drinken.
Daarna weer in de auto's gestapt en naar Apache junction gegaan,een oud cowboystadje. Daar in de saloon gegeten, allemannen een giant mammothburger en de ladies een pulled pork sandwich , er was ook live muziek,kei gezellig,haha!!
Nadat we klaar waren zijn we naar huis gereden en hebben nog lekker in t zwembad gelegen . Inmiddels zijn de mannen en de kids naar een of ander iets gegaan waar ze kunnen golfen for free.
Frances en ik zijn thuisgebleven en hebben de restjes van de bbq gisteren opgegeten en liggen te relaxen op de bank ;-) Het ws een