El paso, Tucson, donderdag 23 juli - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Fam de Boer - WaarBenJij.nu El paso, Tucson, donderdag 23 juli - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Fam de Boer - WaarBenJij.nu

El paso, Tucson, donderdag 23 juli

Blijf op de hoogte en volg Fam

26 Juli 2015 | Nederland, Eindhoven

Heerlijk geslapen vannacht en na een ontbijtje bij de Mac naar El Paso gereden. Ligt tegen de grens met Mexico en is een gezellig druk,rommelig plaatsje,. Leuke winkeltjes,waar de Mexicaanse muziek uit de speakers schalt buiten!
We parkeren in t visitorcenter en lopen vervolgens richting de brug. We hebben gelezen dat je te voet over de brug kan gaan naar Mexico, dus dat willen we wel eens proberen. Via de winkelstraatjes de brug opgelopen .Daar moeten we 50 ct pp betalen en kan je door t draaipoortje......voila! We zijn in Mexico!
Nou we hebben Mexico al heul snel bekeken, ouwe gribusbende en een stelletje engerds die je aanstaren als of je van Mars komt! ;-) we hadden t gevoel alsof we ieder moment beroofd konden worden of zo dus we zijn snel omgedraaid en weer de brug opgelopen, 30 ct of4 pesos kostte het om terug te gaan. Blij dat we na de paspoortcontrole weer de US in liepen!
In El paso nog bij de BK wat gegeten en een hotel in Tucson gereserveerd. Voor Marc en Stefan nog wat goedkope sokken gekocht .
Auto opgehaald en naar Tucson gereden,Lianne heeft ook een stuk snelweg gereden. In Tucson regent t een beetje als we aankomen bij t hotel(Hampton inn) . Ingechecked en gaan eten bij Pizzahut. Twee heerlijke pizzas gegeten en wat er over was meegenomen naar t hotel.
Die twee stukken komen vast wel op vanavond op de kamer ( heeft Steef geen moeite mee) :-)

• 26 Juli 2015 - 06:06

Hey luitjes! De verslagen komen allemaal prima door hoor!
    Ik zie wel dat de fastfoodketens het weer geweldig vinden met jullie in het land ;-). N'joy xxxx